بهترین سایت برای دانلود فیلم سریال خارجی ایرانی جدید 2018 _ 97

بهترین سایت برای دانلود فیلم سریال خارجی ایرانی جدید 2018 _ 97

بهترین سایت برای دانلود فیلم سریال خارجی ایرانی جدید 2018 _ 97

بهترین سایت برای دانلود فیلم سریال خارجی ایرانی جدید 2018 _ 97

تعبیر خواب کتاب

تعبیر خواب کتاب هدیه گرفتن و دیدن کتاب در خواب

تعبیر خواب کتاب,تعبیر خواب کتاب قرآن,تعبیر خواب کتاب خواندن,تعبیر خواب کتاب هدیه گرفتن,تعبیر خواب کتاب خریدن,تعبیر خواب کتاب امام صادق,تعبیر خواب کتاب درسی,تعبیر خواب کتاب گرفتن,تعبیر خواب کتاب هدیه دادن,تعبیر خواب کتابخانه,تعبیر خواب کتاب های زیاد,تعبیر خواب کتاب دعا,تعبیر خواب کتابهای زیاد,تعبیر خواب کتاب در دست داشتن,تعبیر خواب کتاب دعا هدیه گرفتن,تعبیر خواب کتابفروشی,تعبیر خواب کتاب حافظ,تعبیر خواب کتاب قرآن,تعبیر خواب گرفتن کتاب دعا,تعبیر خواب کتاب قران هدیه گرفتن,تعبیر خواب کتاب قدیمی,تعبیر خواب کتاب جدید,تعبیر خواب کتاب هدیه گرفتن,تعبیر خواب کتاب دعا,تعبیر خواب کتاب قران,تعبیر خواب خریدن کتاب دعا,تعبیر خواب کتابفروشی,تعبیر خواب کتاب انجیل,تعبیر خواب کتاب دعا خواندن,تعبیر خواب کتاب و کتابخانه,تعبیر خواب کتاب انجیل,تعبیر کتاب قرآن در خواب,تعبیر خواب خرید کتاب قرآن,تعبیر خواب دیدن کتاب انجیل,تعبیر هدیه گرفتن کتاب در خواب,تعبیر خواب گرفتن کتاب قران,تعبیر خواب کتاب ابن سیرین,تعبیر خواب دیدن کتابخانه,تعبیر خواب خریدن کتاب قران,تعبیر خواب کتاب تورات,تعبیر خواب کتاب قرآن

کد تولز » ابزار وبلاگ حرفه ای » تعبیر خواب » tabire khab

تعبیر خواب کتاب و تعبیر خواب کتاب هدیه گرفتن یکی از خواب های رایج و معمول است در این ساعت تمامی تعابیر خواب انواع کتاب را با هم مرور می کنیم.

تعبیر خواب کتاب لوک اویتنهاو
اگر در خواب خود کتاب دیدی به معنای مصیبت است.اگر در خواب خود کتابی علمی دیدی تعبیرش افتخار بزرگ است. اگر در خواب خود دیدی که کتابی خریدی به معنای این است که خبری در راه است. اگر در خواب خود دیدی که کتابی هدیه گرفتی به معنای یک اتفاق غیر منتظره است. اگر در خواب خود کتابی سوخته دیدی به معنای از دست دادن یک دوست است.

تعبیر خواب کتاب آنلی بیتون
اگر در خواب خود دیدی که کتابی را مطالعه میکردی به معنای درست کاری و به دست آوردن مال است. اگر در خواب دیدی که برای درک معنی کتابی زمان زیادی را تلف میکنی به معنای به دست آوردن داشن بسیار است. اگر در خواب دیدی که کتاب های کهنه را مطالعه میکنی به معنای پرهیز از شر و بدی است.

تعبیر خواب کتاب امام صادق (ع) 
دیدن مصحف خواندن، دلیل علم و حکمت است. اگر دید قران می خواند یا در آن نگاه می کرد، دلیل که علم و حکمت آموزد. اگر مصحفی بخرید، دلیل که طالب علم شود. اگر مصحف را به آتش بسوخت، دلیل بر فساد دین او است.

دیدن مصحف بر پنج وجه است:
علم،
میراث،
امانت،
روزی،
مال و نعمت.

تعبیر خواب قرآن خواندن

اگر در خواب بیند که آیه رحمت می خواند، دلیل بشارت است از حق تعالی. پس شکر باید نمود. اگر بیند آیه عذاب خواند، دلیل خشم حق تعالی بود پس توبه باید کرد.

تعبیر خواب کتاب محمد بن سیرین
اگر کسی در خواب بیند کتابی می خواند، دلیل که راه دین گزیند و کارهای بسته بر وی گشاده شود

اگر بیند کتاب اخبار بر حدیث می خواند، دلیل که مقرب پادشاه شود،

اگر بیند کتاب فقه می خواند، دلیل که ازناکردنی بازایستد.

اگر بیند اصول می خواند، دلیل که به کاری مشغول شود و فایده دینی یابد.

اگر دید کتاب قصص می خواند، دلیل که به قصه های انبیاء و اولیاء حریص بود. اگر بیند کتاب ملوک و سلاطین می خواند، دلیل ملامت است.

اگر دید حکمت می خواند، دلیل که قران خواند. اگر دید نحو می خواند، دلیل به شغل دنیائی مشغول شود.

تعبیر خواب کتاب ابراهیم کرمانی
اگر کتاب شعر می خواند، دلیل که کاری کند و مردمان او را ملامت نمایند.

اگر دید کتاب حساب می خواند، دلیل که همواره اندوهگین شود.

اگر افسانه و مضاحک می خواند، دلیل که غیبت مردم کند و رسوا شود.

تعبیر خواب کتاب منوچهر مطیعی تهرانی
معبران نوشته اند اگر کسی در خواب ببیند کتاب حساب می خواند غمگین می شود و چنان چه افسانه و مضحک بخواند غیبت مردم می کند و چیزهای دیگری در همین زمینه که زیاد پایه علمی نمی تواند داشته باشد.

کتاب در خواب های ما انعکاسی است از علاقه به دانستن یا تاسف و اندوه ما از آن چه نیاموخته ایم.

کسانی هستند که کتاب جزئی از زندگی روزانه ایشان است مثل نویسندگان، معلمان، دانشمندان، محققان و بالاخره ناشران. این مردم با کتاب زندگی می کنند. این ها اگر کتاب در خواب ببینند خوابشان تعبیر تعیین کننده یی ندارد.

اما دیگران که با کتاب آمیختگی زیاد ندارند و به ندرت اتفاق می افتد لای کتابی را بگشایند اگر کتاب ببینند باید به دنبال تعبیر آن باشند.

برای این ها کتاب همان طور که گفته شد واکنشی است از تمایلشان به دانستن یا تاسفشان از آن چه نیاموخته اند یا نتوانسته اند بیاموزند.

گاه برخوردهای ما در زندگی روزانه این احساس را در ما به وجود می آورد که مثلا می توانستیم فلان زبان خارجی را یاد بگیریم ولی وقت صرف نکردیم، همین طور دلمان می خواهد که بدانیم در آسمان ها چه می گذرد، این دو نوع کشش در خواب های ما عکس العملی به شکل کتاب ظاهر می کند.

حال اگر در خواب ببینید که کتابی می خوانید و از آن خوشتان می آید با دوستی خردمند و آگاه آشنا می شوید. اگر دیدید به جائی وارد شدید که مثل کتاب خانه کتاب های زیادی آن جا وجود داشت در جمعی حضور می یابید که از نظر فکری و دانش بر شما امتیاز دارند.

اگر دیدید کتابی پاره همراه دارید در جائی که باید عقل و فهم شما کار ساز باشد در می مانید و نمی توانید چاره چوئی کنید.

اگر دیدید کسی کتابی به شما داد یا از کتاب خانه کتابی خریدید یک نفر به شما کمک فکری می کند و از هدایت دوستی سود می برید.

اگر دیدید کتابی را می فروشید دوستی را از دست می دهید.

اگر دیدید کتاب شما ضایع شده یا مثلا در آب افتاده یا سوخته تعبیر همان است که دوستی با شما قطع دوستی می کند.

مرتبط: تعبیر خواب مورچه ❃ تعبیر خواب برف ❃ تعبیر خواب ماهی ❃ تعبیر خواب آتش ❃ تعبیر خواب مار ❃ تعبیر خواب حاملگی ❃ تعبیر خواب مو ❃  تعبیر خواب نماز ❃ تعبیر خواب پول❃ تعبیر خواب باران

تعبیر خواب کتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.